Acasa>>Intrebari Dermatologie>>Pata de Vitiligo

Pata de Vitiligo

I: Mi-a aparut o pata pe penis de vreo 2 ani. De atunci nu a disparut.

Ce poate fi si cum se trrateaza sa dispara? Adaug si poza.

Multumesc anticipat.

pata vitiligo


R: Leziunea este o pata de vitiligo.

Vitiligo este o boala autoimuna in care propriul corp produce anticorpi impotriva celulelor care dau pigmentul(culoarea) pielii.
Nu este o boala transmisibila.

Debutul afectiunii poate fi adesea la nivelul extremitatilor (degete), periorbitar sau in jurul gurii, in axile si la nivelul organelor genitale.
Afectiunea poate sa ramana localizata sau se poate extinde in decurs de cativa ani.
Poate si regresa (mai ales sub tratament) cu repigmentarea zonelor afectate.

Pentru cazurile localizate se poate face un tratament local cu creme cu dermatocorticoizi, inhibitori de calcineurina, analogi de vitamina D (atentie nu vitamina D!) asociate cu fototerapie locala sau laser Excimer.

Tratamentul dureaza luni de zile, se face la recomandarea si sub supravegherea medicului dermatolog (pot exista unele efecte adverse).

Daca doriti va astept pentru tratament in Cluj la una din clinicile unde lucrez.

Multa sanatate.
Dr.Adrian Ilonca


Intreaba si Tu Medicul Dermatolog

Din aceasi categorie


Probleme cu Pielea

Probleme cu Pielea Buna ziua, După ce am născut am probleme cu pielea.  Mi-au ieșit pe piele niște pete maronii deschis/roșii. Am fost la [...]

Acneea Comedoniana

Acneea Comedoniana I: De 2 ani am probleme cu tenul mai exact am fost diagnosticata cu acnee comedoniana ,am incercat tot felul de tratamente [...]

Puncte si Alunite Rosii

Puncte si Alunite Rosii I: In ultima perioada de timp am observat ca mi-au aparut pe torace si membrele superioare un numar mare de [...]

Psoriazis Vulgar

Psoriazis Vulgar I: Buna ziua Dl.Doctor, Ma scuzați de deranj. As dori daca imi puteți spune, o sa va trimit o poza ce este. Mi-au [...]

Pata pe Fata

Pata pe Fata I: Buna ziua! Ma confrut cu o pata pe fata, de o parte si de alta a nasului de ceva vreme. [...]

2017-08-26T09:27:57+03:00august 26, 2017|Intrebari Dermatologie|