afectiune piele

Afectiune Piele

I:

Buna ziua,

De ceva vreme mi-au aparut in diverse parti ale corpului niste bubite rosii, uscacioase la atingere, care mananca si care isi maresc cat de cat suprafata in timp.

Momentan am pe mana, pe picior, pe spate, am avut una si pe fata si la un moment dat am avut una pe exteriorul palmei care s-a facut destul de mare, s-a ridicat cumva in exteriorul pielii, s-a intarit si a inceput sa se cojeasca.

Tin sa specific ca in ultima perioada am urmat timp de o saptamana tratament cu antibiotic oral, Tavanic si intramuscular, Gentamicina pentru o litiaza renala.

Gentamicina si Tavanicul au fost luate simultan cu Vimovo, Uractiv Forte, Omnic Tocas, No-Spa forte. Atasez poza pentru a vedea. Ma puteti ajuta cu o parere?

Poate fi psoriazis?

 

R:

Buna ziua,

Aspectul leziunii din poza nu este foarte caracteristic pentru psoriazis. Poate fi o reactie la unul din medicamentele luate. Sau o micoza (ciuperca).

Apelati la un consult dermatologic pentru o evaluare atenta a tuturor leziunilor si eventual un examen micologic direct din scuamele de pe leziuni.

Multa sanatate.
Dr.Adrian Ilonca

 

0/5 (0 Reviews)