reactie granulomatoasa

Neg pe Tatuaj

I: Buna ziua,

Pe mana stanga am ca un fel de neg pe tatuaj si mi-a aparut inca din martie.

Nu i-am dat importanta, la inceput am mai tras de el si acum e mai mare. Nu stiu ce este si mai am si asa pe langa niste bubite la fel.

Am un tatuaj acolo dar tatuajul este facut de un an jumate.

Va rog mult sa ma ajutati. Va multumesc frumos.

 

R:

Buna ziua,

Din pacate cel mai probabil faceti o reactie granulomatoasa la vopseaua de la tatuaj.

Astfel de reactii pot sa apara si in timp nu imediat dupa tatuaj. Posibil declansata de o alergie la una din substantele din vopsea (cel mai adesea la un metal – Cobalt, crom, etc.).

Am mai avut astfel de cazuri. Se mai poate interveni pentru oprirea si regresia partiala a reactiei fie cu o crema cu cortizon puternica fie cu sedinte de crioterapie. Eventual injectare de triamcinolon.

Apelati la un consult dermatologic pentru tratament.

Multa sanatate.
Dr.Adrian Ilonca

 

0/5 (0 Reviews)
Categorii

Social Media

Citeste si articolele