>>>>Muscaturi de Tantari

Muscaturi de Tantari

I: Buna ziua!

Mi-au apărut niște pete roșiatice pe picioare și nu știu care este cauza. La început am crezut ca sunt mușcături de țânțari.

După câteva zile nu am mai simțit nimic, doar s au înroșit zonele respective.

Îmi puteți spune care este motivul și ce pot face?

 

muscaturi tantari


R: Leziunile respective pot fi intalnite in mai multe situatii:

  • Pot fi simple echimoze in urma unui traumatism sau a unei presiuni pe zona respectiva in contextul unei fragilitati vasculare temporare.(in cateva zile vor capata aspectul unei vanatai – devin albastre-mov);
  • Pot fi eczeme numulare, o afectiune care poate recidiva si care apare din cauze putin cunoscute (V-au mancat initial ?)
  • Poate fi un eritem fix postmedicamentos – o reactie secundara la medicamente care poate sa apara la o zi sau mai multe de la administrarea unui medicament (nu stiu daca e cazul dvs.)
  • Pot fi eriteme migratorii in cazul unei infectii cu Borrelia (boala Lyme). Daca leziunile se inmultesc si se extind treptat va trebuii sa va faceti testarile pentru infectia cu Borrelia.

Daca aveti informatii suplimentare legate de posibilele diagnostice mentionate va rog sa mi le comunicati (daca ati avut prurit(mancarimi) inainte, medicamente luate, traumatism sau presiuni in zona respectiva, etc.).

Tinem legatura.
Dr. Adrian Ilonca


Din aceasi categorie


Molluscum Contagiosum

Molluscum Contagiosum I: Buna ziua! Prietenului meu i-au aparut acum cateva zile anumite formatiuni rozalii la nivelul burtii, care prezinta si o usoara mancarime. [...]

Alunita Bebe

Alunita bebe I: Buna ziua d-l doctor. Băiețelul meu de 1 an 4 luni i au apărut 2 alunițe, una perfect rotunda pe brat [...]

Afectiune Piele

Afectiune Piele I: Buna ziua, De ceva vreme mi-au aparut in diverse parti ale corpului niste bubite rosii, uscacioase la atingere, care mananca si [...]

Alunita

Alunita I: Buna ziua, Am un băiețel în vârstă de 7 ani si din nastere are o alunita care a crescut pe masura ce [...]

2017-08-14T09:51:22+03:00august 14, 2017|Intrebari Dermatologie|