Herpes

I: Am o problema și dacă ma puteți ajuta m-aș bucura foarte mult .

Înainte acum vreun an mi-a apărut pe obrazul drept o mâncărime care după s-a transformat in niște bășicuțe pline cu apa .. iar după mi se umfla ..

Acest caz s-a întâmplat din nou chiar zilele astea. Am luat niște pastile care se numesc isoprinosine și aciclovir.

Imi puteți spune din ce cauza se formează și de ce îmi apare ?! Dacă mi-ați putea recomanda alte medicamente este in regula.

 

herpes


R: Leziunea descrisa de dvs. este o recidiva de herpes.

Cand apare se trateaza folosind un tratament cu capsule de Aciclovir sau Valaciclovir in doza si pe perioada recomandata de medic si eventual un tratament local cu solutii antiherpes.

Virusul herpetic ramane in stare latenta in organism si in anumite situatii( oboseala, expunere la soare, raceala, inainte sau in timpul ciclului) poate sa recidiveze, adesea in acelasi loc.

Daca faceti mai mult de 4 episoade pe an veti avea nevoie de tratament supresiv cu antivirale herpetice pe o perioada de cateva luni.

Daca doriti puteti sa va programati la un consult dermatologic in Cluj.

Multa sanatate.
Dr. Adrian Ilonca


Intreaba si Tu Medicul Dermatolog

Din aceasi categorie


2017-08-17T17:25:26+03:00august 17, 2017|Intrebari Dermatologie|