Acasa>>Intrebari Dermatologie>>Eruptie Infectioasa

Eruptie Infectioasa

I: Am o problema cu baiatul de 2 ani si 6 luni, de ieri dimineata se lupta cu o eruptie infectioasa pe piele.

Dupa 7 zile de antibiotic amoxicilina pentru a tratata o otita si o bronsita. De ieri, marti dimineata, am si intrerupt antibioticul.

Are toti ganglionii faciali (dupa ureche, occipitali, sub barbie, laterali) inflamati, pe buza de jos si in spatele gatului are afte (la inceputul lunii s-a luptat si cu boala gura-mana-picior), ascultat la plamani ok, urechile acum sunt aproape vindecate. La 8 ore face si febra 38.8.

Locuim in Belgia, la consult ieri ni s-a spus ca ne luptam doar cu o infectie virala. Sambata a facut si niste analize de sange.

Va rog, astept un raspuns.

Va atasez o poza la debut. Nu este rujeola sau varicela.


eritem multiform major


R:

Aspectul leziunilor si modul de aparitie poate fi intalnit in cadrul afectiunii numite eritem multiform major.

Poate fi in contextul unei infectii bacteriene sau virale (citomegalic sau Epstein Barr), dar poate fi si o reactie secundara severa la amoxiciclina. In mod normal astfel de cazuri se interneaza.

Supravegheata si tratata cu atentie se vindeca dar poate avea si o evolutie destul de severa.

V-as recomanda sa faceti un consult dermatologic cat mai urgent si sa fie tratat sub supraveghere medicala.

Multa sanatate.
Dr.Adrian Ilonca


Intreaba si Tu Medicul Dermatolog

Din aceasi categorie


Punct Alb pe Buza

Punct Alb pe Buza I: Buna ziua, Mi-a apărut un punct alb pe buza, nu pot zice ca e dureros doar parca e zona mai [...]

Kerion Celsi

Kerion Celsi I: In urma cu vreo 2 luni fetita mea a fost diagnosticata cu Kerion Celsi. A urmat tratament cu 1/2 tableta 250 [...]

Afectiune Piele

Afectiune Piele I: Buna ziua, De ceva vreme mi-au aparut in diverse parti ale corpului niste bubite rosii, uscacioase la atingere, care mananca si [...]

Acnea Adultului

Acnea Adultului I: Buna ziua, Ajung in pragul disperarii nu stiu ce sa mai fac, am acnea adultului de 5 ani de care nu [...]

2017-12-11T10:25:55+03:00decembrie 11, 2017|Intrebari Dermatologie|