Acasa>>Intrebari Dermatologie>>Colturile Gurii Crapate

Colturile Gurii Crapate

I: Buna ziua,

De vreo luna nu pot sa scap de aceasta afectiune care mi se pare dubioasa.

Atunci cand ma dau cu ruj, orice tip de ruj si luciu, nu conteaza ca e mat, ca e strugurel, dupa 2 zile mi se crapa colturile buzelor si ma ustura mai ca nici nu pot sa deschid gura ca sa mananc.

Mi-a aparut prin iulie dupa ce am purtat o lunga durata de timp ruj pe buze.

 

R: Buna ziua,

Daca problema apare doar dupa ce aplicati ruj pe buze este o dermatita alergica la unul din constituientii din ruj.

Daca vreti sa aflati la ce anume faceti reactia alergica v-a trebuii sa faceti testele alergice numite PATCH, la produse utilizate in cosmetice (din bateria standard europeana). Testarea se face in cadrul unui cabinet de alergologie sau dermatologie care face astfel de teste.

Cand apare leziunea puteti folosi pentru cateva zile o crema cu dermatocorticoid de putere medie si o crema cicatrizanta.

Daca leziunile apar si fara sa aplicati ruj poate fi o infectie micotica (candida) sau una bacteriana.

Dar mai intai trebuie eliminata ipoteza reactiei alergice.

Multa sanatate.
Dr. Adrian Ilonca


Intreaba si Tu Medicul Dermatolog

Din aceasi categorie


Acneea pe Corp

Acneea pe Corp I: In trecut am avut probleme cu acneea pe corp si fata si acum ceva ani am facut un ser din [...]

Prurigo Acut

Prurigo Acut I: De câteva saptamâni imi tot apar bube, in zona gleznelor cele mai multe, pe picioare burta si fund. Sunt destul de [...]

Pata Maronie Mana

Pata Maronie Mana I: Bună seara! Aș dori să-mi spuneți, dacă se poate, o părere cu privire la pata maronie apărută pe mână (am [...]

Dermatita Seboreica

Dermatita Seboreica I: Buna ziua. Am observat ca uneori imi apar niste scuame subtiri la nivelul scalpului care in urma gratajului se produc niste [...]

Iritatie pe Piept

Iritatie pe Piept I: Buna ziua, De cand ma stiu am periodic mici cosulete, o iritatie pe piept si gat. Cateodata ma mananca, ma scarpin [...]

2017-08-26T08:45:42+03:00august 26, 2017|Intrebari Dermatologie|

Arata articolul si prietenilor tai!

Go to Top