Acasa>>Intrebari Dermatologie>>Acnee Conglobata

Acnee Conglobata

I: Cu o problemă, deranjez și eu, la care nu am primit răspuns. În imaginea de mai jos vă voi prezenta problema mea și aș dorii, dacă se poate, să primesc niște sfaturi din partea dumneavoastră.

Precizez că această acnee, dacă-i pot spune așa, o am de un an, un an și jumătate, iar acum, la nivelul tenului, încep să apară cicatrici din aceste coșuri.

Totodată, de aproximativ o lună, la nivelul penisului a apărut o secreție albă, urât mirositoare și mâncărimi urmate de aparația unor erupții pe capul acestuia.

Mulțumesc frumos și aștept rezoluția dumneavoastră!


acnee conglobata


Faceti o forma de acnee severa, acnee conglobata.

In acest caz v-as recomanda un tratament sistemic cu capsule de antibiotic cel putin o luna urmat de o cura de 4 luni de isotretinoin la recomandarea unui medic dermatolog. Atentie! Nu in acelasi timp!

Problema de la nivelul penisului este cel mai probabil o balanita candidozica. Un tratament local si cu capsule impotriva candidozei va ameliora rapid situatia.

Apelati la un consult dermatologic pentru tratamentul ambelor probleme.

Daca puteti ajunge in Cluj va astept la un consult.

Multa sanatate.
Dr.Adrian Ilonca


Intreaba si Tu Medicul Dermatolog

Din aceasi categorie


Probleme cu Pielea

Probleme cu Pielea Buna ziua, După ce am născut am probleme cu pielea.  Mi-au ieșit pe piele niște pete maronii deschis/roșii. Am fost la [...]

Bubite

Bubite I: Buna ziua, Am 22 de ani si in urma cu cateva luni mi-ai iesit niste bubite in zona barbiei. Am fost la [...]

Coji pe Frunte

Coji pe Frunte I: Bună ziua! Mi-au aparut niste coji pe frunte, va trimit imagine. Va multumesc! R: Buna ziua, Sunt 2 situatii [...]

Alunita

Alunita I: Buna ziua, D-le doctor, imi puteti spune va rog parerea d-voastra in legatura cu o alunita pe care o am de multi ani? [...]

Puncte si Alunite Rosii

Puncte si Alunite Rosii I: In ultima perioada de timp am observat ca mi-au aparut pe torace si membrele superioare un numar mare de [...]

2017-11-10T16:48:06+03:00noiembrie 10, 2017|Intrebari Dermatologie|

Arata articolul si prietenilor tai!

Go to Top