Acasa>>Intrebari Dermatologie>>Acnea Adultului

Acnea Adultului

I: Buna ziua,

Ajung in pragul disperarii nu stiu ce sa mai fac, am acnea adultului de 5 ani de care nu mai pot sa scap. Pot doar sa o tin sub control cu pilule contraceptive.

Cand intrerup tratamentul cu pilule acnea revine inapoi.Am fost la dermatolg de nenumarate ori fara rezultat, cremele nu isi fac efectul.

Acneea o am de-a lungul liniei maxilarului la tample si pe frunte. Mentionez ca am si sebum in exces inclusiv la nivelul scalpului si parul imi cade foarte mult cand nu iau pastile.

Am facut ecografie transvaginala si mi s-a spus ca am numeroase microchisturi, valoarea testosteronulului este in limite normale.

Pe unde am fost de la fiecare am auzit pareri diferite: ca o sa se reduca, ba ca e de la acele microchisturi, ba ca nu are legatura cu ovarele…

Ce sa mai incerc sa scap de ea? Va rog mult sa ma ajutati.

acnea adultului

R:

Buna ziua,

Ovarul microchistic este una din cauzele acneei adultului rezistenta la tratament si recurenta.

Intr-adevar tratamentul cu anticonceptionale este indicat de electie in astfel de cazuri. In situatiile cu leziuni severe un tratament cu antibiotice sau Isotretinoin poate fi indicat. Sampon antimatreata la nivelul scalpului.

Pentru recomandari tintite de tratament un consult dermatologic v-ar fi util.

Multa sanatate.
Dr.Adrian Ilonca


Intreaba si Tu Medicul Dermatolog

Din aceasi categorie


Caderea Excesiva a Parului

Caderea Excesiva a Parului I: Am 23 de ani, va deranjez cu o problema intalnita de ceva timp cu caderea excesiva a parului si mancarimi. [...]

Pete pe brate

Pete pe Brate I: În urma cu 3 săptămâni mi au apărut niște pete pe brate foarte mici, roșii, asimptomatice. Încet au început sa [...]

Alopecie Areata

Alopecie Areata I: Pur și simplu peste noapte m-am trezit cu o porțiune de par cazuta la ceafa... Rotunda.. Cu diametrul de cca. 5 [...]

Arsura

Arsura I: Buna ziua, Acum trei zile m-am ales cu o arsura cu ulei incins. Folosesc spray pentru arsuri oximed. Mi-a aparut ca o [...]

2018-05-11T07:41:47+03:00mai 11, 2018|Intrebari Dermatologie|