Acasa>>Intrebari Dermatologie>>Pitiriazis Versicolor

Pitiriazis Versicolor

I: As avea o întrebare ,am niște ete pe piept sunt de mai mult timp de vreo 2ani și in ultimul timp s-au extins ,nu am mâncărimi nu ma afectează cu nimica , ce as putea face ma puteți ajuta?

Va trimit și poze ,va mulțumesc foarte mult!

pitiriazis versicolor fata


R: Buna ziua,

Leziunile sunt de pitiriazis versicolor, o infectie micotica (o ciuperca). Doar anumite persoane fac boala.

Este o afectiune cronica si care mai poate recidiva dupa tratament.

Pentru un tratament corect si cu rezultate de durata aveti nevoie de un tratament combinat (capsule, crema,sampon) de cel putin o luna.

Daca aveti posibilitatea va astept pentru tratament la un consult in cadrul clinicilor din Cluj.

Multa sanatate.
Dr. Adrian Ilonca


Intreaba si Tu Medicul Dermatolog

Din aceasi categorie


Tatuaj

Tatuaj I: Buna ziua, imi doresc un tatuaj dar am dermatita atopica. Nu este chiar agresiva. As avea probleme daca imi fac un tatuaj? [...]

Fitofotodermatoza

Fitofotodermatoza I: Buna ziua. Acum 2 zile mi-a iesit aceasta pata. Pe margine este rosie si in mijloc e ca un puroi. Este pe brat. [...]

Keratoza Pilara

Keratoza Pilara I: De mai multi ani am pe picioare un fel de cosuri si le atingere suprafata pielii este aspra. Vara daca fac [...]

Dermatita Atopică

Dermatita Atopica I: Va rog din suflet un diagnostic si tratament! Băiețelul meu are 8 ani. El are pe față si in spatele brațelor [...]

Pete rosii talpa

Pete Rosii Talpa I: Buna ziua, Periodic imi apar pete rosii pe talpa piciorului, iar dupa aproximativ 20-30 minute acestea dispar. Zona afectata este [...]

2017-08-29T11:59:07+03:00august 29, 2017|Intrebari Dermatologie|
Go to Top