Acasa>>Intrebari Dermatologie>>Acneea Comedoniana

Acneea Comedoniana

I: De 2 ani am probleme cu tenul mai exact am fost diagnosticata cu acnee comedoniana ,am incercat tot felul de tratamente fara rezultate.

Comedoanele sub piele imi apar mereu am tenul iritat si rosu.

Ce as putea face?

 

R: Acneea este o afectiune cronica si care poate necesita tratament indelungat (ani de zile).

Forma comedoniana raspunde mai bine la tratamente exfoliative si creme cu retinoizi (tretinoin – dar atentie la iritatia pe care o poate produce).

Puteti folosi creme pentru acneea comedoniana asociate unei creme cu retinoizi si puteti face cateva sedinte de peeling cu acid salicilic (minim 4, cate una pe luna). Tratamentul este unul de durata, consecvent, poate dura luni de zile si de obicei abia dupa o luna incep sa se vada rezultate.

Mai multe informatii gasiti in articolul de pe site la Afectiuni dermatologice – despre Acnee.
Pentru ce produse sa folositi si ce sa faceti in cazul unor efecte secundare va rog sa apelati la un consult dermatologic.

Daca doriti va astept pentru un consult la una din clinicile din Cluj.

Multa sanatate.
Dr.Adrian Ilonca


Intreaba si Tu Medicul Dermatolog

Din aceasi categorie


Puncte si Alunite Rosii

Puncte si Alunite Rosii I: In ultima perioada de timp am observat ca mi-au aparut pe torace si membrele superioare un numar mare de [...]

Nodul Sub Piele

Nodul Sub Piele I:  Am un nodul sub piele. Este mic si elastic. Daca pun mana pe el si apas simt asa ca dispare. Nu [...]

Basici in Talpa

Basici in Talpa I: Buna ziua! Baiatului meu ii ies niste basici mai tari in talpa. Are 15 ani. As dori sa imi recomandati [...]

Boala Grover

Boala Grover I: Sunt femeie in varsta de 52 ani. De cativa ani am aceste pete pe spate si mancarime permanenta. Ma mananca tot [...]

Alunita

Alunita I: Buna ziua, D-le doctor, imi puteti spune va rog parerea d-voastra in legatura cu o alunita pe care o am de multi ani? [...]

Alunita

Alunita I: Bună ziua. Am avut o aluniță cerceluș pe care am agățat-o într-un fir de păr, se rupsese, devenise dureroasă deoarece se mai [...]

2017-08-26T09:08:50+03:00august 26, 2017|Intrebari Dermatologie|